A pevne dúfame, že sa Vám táto zmena bude páčiť. Rovnako tak, ako sa mení a vyvíja komunikácia v bežnom živote, mení sa aj štýl komunikácie jednotlivých značiek. Po mnohých rokoch svojej úspešnej činnosti sme sa tak rozhodli pre prípravu nového moderného loga a spolu s ním celú vizuálnu identitu, ktorá našu spoločnosť utvára.
Cieľom je ukázať nielen to, že sme moderná spoločnosť, ktorá sa nebojí inovácií a nových trendov. To je súčasťou našej stratégie, a môžete to vidieť v našich výrobkoch.
Chceme ale tiež ukázať, aký dopad na naše životy plastové potrubie má. Hoci naše výrobky nie sú na prvý pohľad vidieť, pomáhajú budovať infraštruktúru, mestá, obydlia a sú bežnou súčasťou nášho každodenného života. Hoci si to možno ani neuvedomujeme.
Veríme, že sa vám náš nový vzhľad bude páčiť, že nám zachováte priazeň, a že budete rovnako nadšení, ako my.
Pretože Pipelife je vždy súčasťou našich aj vašich životov.